skola,data,trött,hjärnsläpp och pöss!!

Skrivet: 2008-11-06 Kl. 14:52:20
halllååå alla :D

sitter på skolan nu och ska snart ha datakunskap, vilket som har
börjat blivit ganska kul, för vi har börjar med nå nytt..:D
annars har väl dagen sugit som vanligt, jag farttade ingenting
på matten idag :o fick väl hjärnsläpp eller nått :o
men det ska nog bli bättre nästa vecka ;D

Idag ska jag vara med simon, med vad vi ska göra det jag inte..
och snart är min blogg FIIIN!:D
jag ska nog tacka Frida ändu engång :) hihi! :D

menmen BUHU, är lite smått kallt är i datasalen som vanligt:P

men förlåt pappa att jag gick in i ditt sovröm och väckte dig idag,
trodde mamma va hemma och kunde gå ut med elvis, sorryy!!
menmen, slutar 16.15 idag, så sen äre bara att ringa och snacka
lite skit.. ;D

HAR INGE SNUS! PUSSHEJ<3<3

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Rikke

spannande o se hur bloggen blir!:D



Plugga pa du, de ska jag oxa gora!pjuh

Ar inget geni nar de galler sprak!



Alskar dig!

Tidpunk: 2008-11-06 @ 14:56:31
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0