"vad är än vän?"

Skrivet: 2008-11-02 Kl. 21:32:27
jag skriver det här istället för bilddagboken, för jag vet att du inte läser min blogg, och nu har jag bara lust att få skriva och bara skratta åt dig!

Kalla mig fjortis
kalla mig falsk
kalla mig svag och vad du vill..
fjortis? alla är väl fjortis nångång, spec du och du växer visst aldrig upp ifrån den åldern du märker jag.
kalla mig falsk, men då vet du nog inte vad falsk är, för falsk är jag inte om nått. fattar inte vad du surrar i!
svag, hur kan du kalla mig svag? du om någon vet vad jag har gått igenom, och hurfan kan du kalla mig falsk då?
snälla lillagumman, när ska du bara sluta att hacka ner på folk, vi alla har visst väx upp, men du stannar visst kvar
vid dendära fjantiga åldern när man gör narr och är dumma mot ALLA! det finns inge ord för dig, jag hoppas du växer
på dig snart och börja ändra på dig själv, för du kan inte behandla alla som du behandlar, har du inte fattat det än..
och du säger att jag är lätt att hata, hur kan du säga att jag är lätt att hata om du redan har älskat mig? och att jag har varit din bästa som du har sakt, hur kan jag vara allt det du säger nu? jag fattar inte, allt det du sa var det bara en lögn? då äre väl du som är falsk, som bara ljuger, och svag för att inte våga stå för det? eller har jag fel?
och sen skriver du "vad är vän?" alla vet var en vän är, man vet när man har en vän eller än äkta vän, men tydligen vet inte du vad en vän är, är det så att du alltid är så dum mot alla dina vänner och inte har några kvar? kasnke det är derför inte du vet vad vän är... men nu är jag klar med dethära,och nu mår jag genast myckte bättre!

tack för mig, hej!

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» stora syster

Ah hon kan slanga sig i vaggen den lilla rattan!

Blas pa na lite latt, da ramlar hon sakert omkull...



Vissa manniskor behover trycka ner andra for att kanna att dom sjalv vaxer... men de ar sanna manniskor som bar pa minst sjalvrespekt.

O sanna manniskor kommer fa de jatte jobbigt i framtiden..

Tank att alltid trycka ner andra for att forsoka kravla sig upp sjalv..?

stjala andras energi!



Dumpa bruden o lat hon sjunka, lat hon inte ta mer av din energi iaf...for da har hon vunnit!



Alskar dig skrutt

Tidpunk: 2008-11-03 @ 11:29:36
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0