virus

Skrivet: 2008-11-03 Kl. 21:50:11
tjenare igen ;)
det gick väl bra på lillasjukhuset som jag säger själv,men det är vårdcentralen.
men dom tog nå prov i näsan som gjorde as ont.. menmen..
och nu väntar jag på svar av dom och kolla om jag ha nå virus i kroppen och
om det är derför jag är torr runt ögat och näsan och uppsvällda läppar..
menmen och om jag har nå virus så ska jag få pencelin och om inte det
funkar så ska jag på stora sjukhuset, (det vanliga sjukhuset)
menmen.. HOPPAS DOM HITTAR NÅTT SVAR SNAAART!!
BÖRJAR BLI LESS....


men snart ska jag se på tv och plugga lite till provet imrn! :)
men jag skriver nått imrn!
pusshej, ha en bra natt..

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0