första snön!

Skrivet: 2008-10-30 Kl. 00:02:14
h a a l l å å å  ! ! !
idag har jag varit med Simon, men somsakt fick jag sova själv natten som har varit.
var lite mörkrädd,men somnade ganska fort ändå..
men idag har vi gått på sundsvallhockey match med mamma o pappa,
jag tyckte att det var jätte mysigt fast dom förlorade..
Men det kulaste jag har varit med om idag var när vi gick ner för
trappan för vi sklle till hockeyn och jag såg att det snöar och bara
skrek ut : DE SNÖAR!! och började as flabba, men så idag
har det snöat för första gången, stora fina snöflingor som man vill att
det ska vara på julafton, haha asmysigt:)
men nu ska jag och simon ladda hem någon film och mysa :D
pusshej<3

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0