hur kan wow vara så viktigt för dig?

Skrivet: 2008-10-28 Kl. 22:59:24
i vissa lägen så fattar jag mig inte på dataspel?
hur fan kan ett spel vara så jävla viktigt?
att lana för att bara spela wow?
och att spela även när du är med mig?
att man kan bli såå jävla beroende utav ett jävla SPEL?
Hur fan kan det gå till?
Ett spel som är viktigare än allt annat i ditt liv..

Ibland vill man inte ens tänka sig framtiden!

Upptatering av kvällen ;
Vi åkte till sunkan för att lämna skivorna och
mamma fick älgkött, vi åkte hem lika fort som vi kom typ..
Satt oss i soffan för att kolla på hockey, sen gick jag och mamma till
mitt rum för att se på ugly betty och Desperata hemmafruar ;)
och sen gick mamma ut med elvis, och sen till sängen..
själv så såg jag på Tila  teqila och nu sitter jag här och ska nog sitta
här ett tag, för jag är inte trött på långa vägar. nejnej!!

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0