ica maxi

Skrivet: 2008-10-28 Kl. 18:09:08
t o o d i l o o   ! !
SItter hos syrran nu och snackar lite skit, och lillmamman min sitter
och kramas lite med Tea :) Blir lite avis på mamma min, för det
är massa som kommentera mammas blogg och frågar om hon
vill ha hjälp att fixa hennes blogg. haha VÄLJ MIG! :)
Snart ska vi nog dra till sunkan mammas kompis, mamma ska
få älgkött och sunkan ska få två dvd filmer av mamma som hon ha..

Idag har jag SImon och mamma varit på ica maxi för vi skulle
handla lite mat, men det blev typ inge mat.. vet inte vad det blir..
menmen!! ska säga hejdå nu för nu snart ska vi nog till sunkan!:D
pusspuss<3 älskar dig simon pruppen, grattis på namnsdagen!

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» chris

jorå jag kan hjälpa dig, :D

skicka lite bilder till mejlen ! :D

Tidpunk: 2008-10-28 @ 19:17:11
Bloggadress/URL: http://chrizs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0