Skolan

Skrivet: 2008-10-07 Kl. 13:01:00
Hallåå!!
Sitter på skolan nu vi fick sluta lite tididare så nu sitter  vi och väntar på att vi
ska få ta datakunskap som börjar kvart i, om bara så dära 50 minuter. HAHA!!
Men idag blire en pluggdag för föken kajsa nilsson, ska plugga 3 sidor matte
göra engelska läxan och försäljning och nå mer skit ;) men det ska bli som skönt
det, sitta i rummet med skön musik och sitta med sig själv och plugga lite ;)
det ända som känns tråkigt är ju försäljning det är ju as tråkigt, men måste plugga
eftersom jag har prov i det på tisdag, och matte tycker jag ju är kul att räkna och
engelska är as tråkig, menmen !! :):)

 Efter jag har pluggat så ska jag ringa till syrran Tina och höra vad hon ska göra
så kasnke jag ska gå upp till henne och busa lite :):)

festen hos matilda var skit kul, det var as kul att träffa massa tjejer som man
inte ha träffat på länge, men det var as kul! tack matilda :):)

Pusspuss<3<3
 

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» moster Rikke

storigt att man inte kan se hur manga som kommenterar pa dina inlagg.

Bra att du pluggar, engelskan ar VIKTIG!se pa mig... jag fattar manga gange rinte allt.. men jag forsoker!





Plugga pa du!Idag ar jag pa fotter iaf,naggolunda!

Halsa mamma o pappa de, fast jag har fortfarande ont i magen och kroppen helt slut!



Alskar dig

Tidpunk: 2008-10-07 @ 19:25:06
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0