allt:)

Skrivet: 2008-09-10 Kl. 23:13:41
jag vetinte vad jag ska skriva, var så länge sen jag skrev känns det som.
men idag har jag varit hemma hos Tina, för jag skule säga hej då
till Rikke och Belloo eftersom dom åker idag, eller dom har redan åkt.
men dom kommer väl snart tillbaka för att kolla på bäbisen som tina har
tryckt ut :D hahahah! Men idag har dagen varit as kul, bort ifrån skolan.
Jag och Tina har bakat negerbollar och alla vi har fikat hemma hos Tina :)
Alla jag menar är rikke tina o bellooo :D (bello = isa)
Efter nåra timmar kom mamma o kenta och fikade också, och snackade
lite skit med oss :) Sen när vi skulle gå skulle vi säga hej då till rikke och isa,
och självklart började jag grina! HAHA! sääääääällan :D:D

men imrn ska jag vara med Alexandra, min barndoms kompis..
eller hon är fortfarade min kompis :) det ska bli såå kul :D
undra va vi ska hitta på för nått skojjit då.. men det var ju inte synd
att hon slutade så sent, men det ska nog gå bra.. jag får vara hemma
i 2 timmar tills hon kommer till mig, sen ska vi vara här ett tag och
tänka & tänka till vi kommer på vad vi ska göra :D hihi..

på fredag så ska jag vara med Tessa, och vi ska på fest..
som dom gamla goda dagarna :) hoppas vi kommer ha det
kul, och allt ska gå som bra:D och inte sluta att nån blir
för full, för det brukar alltid sluta som så när det är jag och tessa
som är ute och festa :D HAHAH!!:D:D

jag saknar min lilla prupp också, SIMON!<3
vi har ju inte varit med varandra så mycket denhära vecka,
det känns lite konstigt eftersom vi alltid är med varandra,
dag in och dag ut.. men inte denhära veckan, men vi ska
nog hitta en lucka vi också.. så vi kan vara med varandra också!!
jag ääälskar och saknar dig bäbis<3<3


rikke och tommy (tinas kille)


isa o tina .. hahahahaha


min bäbiiis<3<3


jag och tessaa<3<3

Kommentarer
2 KOMMENTARER


» tessa

HÖHÖ BÄST PÅ FEST AAAAAAAIGHT ;)!

Tidpunk: 2008-09-11 @ 17:47:00
Bloggadress/URL: http://thereserosendahl.blogg.se/
» stora syster

men din prupp, vilken javla bild!haha



nu ska jag dricka mitt the o natta med dig pa msn..

alskar dig fislisa!

Tidpunk: 2008-09-11 @ 22:16:40
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0