du & jag hjärtat. 080202

Skrivet: 2008-09-29 Kl. 22:46:58

vart tog våran gläjde vägen?
våran kärlek?
ja vi är kär, vi älskar varandra.
glädjen är borta.
vi behöver gläjde.
eller hur? visst är det så det är,
älskling?
är vi i en svacka kasnke?
jag behöver dig för att existera,
och du behöver mig.
utan dig, ingen mig.
utan oss inget vi.
det är vi, bara vi
ingenannan, endas vi,
endast våran kärlek.
ingen ska någonsin kunna
ta mig ifrån dig, JUST DIG!
förstår du det? jag älskar
dig över hela mitt hjärta
och mycket mer, förstår du det?
nej, jag tror inte det.
men jag vill ha allt som förut,
du vet vad jag menar?
vill inte att vårtat slut ska
komma nu eller snart.
aldrig ska vi lämna varandra.
eller hur? vi har sakt föralltid.
jag älskar dig så mycket.
våran lycka kommer nog tillbaka
snart, han/hon som uppfann kärleken
har nog glömt bort oss bara.
eller hur hjärtat?
jag älskar ju dig.
och du älskar ju mig.v.

ser hur våran lycka här älskling?
ge oss den tillbaka!!


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0