skolan

Skrivet: 2008-09-02 Kl. 18:33:59
skolan har gott skit bra idag :)
har lärt och känna ganska många i klassen :)
vi har fått gjort massa lekar och grejer idag!
Efter skolan så åkte jag och Ida till stan,
satt och skrattade och snackade hur länge som helst,
tog en sub också :) mys gumman då!<3
Sen efter simon hade slutat så mötte vi upp
honom på navet och tog bussen med rikke
och isa hem, rikke hade varit hos ett medium,
as spännande ;)
hon spelade in ett band också, som jag fick lyssna på!
skit kul :) jag vill också gå hos ett medium, men
nu ska jag och simon åka till filip och emelie!
PUSSHEJ!<3

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Ida

Haha, jaa! Jag tror att jag tänker för mycket! ;)

Jaa, det är verkligen svårt! Men du, du har börjat i ettan nu va? Vad går du för linje? :D

Tidpunk: 2008-09-02 @ 21:08:21
Bloggadress/URL: http://icl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0