Tea<3

Skrivet: 2008-09-28 Kl. 22:47:50
i d a g  v a k n a d e  j a g  o c h  s i m o n  upp runt 12 när mamma och pappa
kommer hem ifrån vemdalen, vi käkade lite frukost och gjorde oss
klar,sen kom filip hem till mig för att vara med simon, Så simon och
filip drog hem till simons mamma och jag och min mamma gick
till tina & tommy och lilla älskade tea!! hon är såå vacker, höll i
henne idag ett tag men mammsen min (mormor) fick ta henne
med engång, för jag tycker det är lite läskigt att hålla ett nyfött barn
utan nacke typ. hahaha!! men sen drog vi hem för att tina skulle
sussa lite med tea! :) så mamma och jag gick hem igen, mamma
ringde ylva o vickan, så vi åkte till dom och lekte lite ;)
sen åkte vi hem och tessa o lillie kom till mig, men vi åkte till alnö
och va där och gled i lillies bil, sen busade vi lite granna!!
och nu sitter jag och snackar me simon i telefonen:)

   



hon är ju så vacker<3

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0