today

Skrivet: 2009-04-07 Kl. 18:08:20
hallå igen! :)
Idag så var mitt ansikte ganska fint och doktorn tyckte det såg
bra ut, så nu blir det inge mer besök på sjukhuset, eller jag skulle
höra av mig om det blev värre och så får jag väl nya salvor,
men just nu så såg det bra ut !! :)

Åkte senare till skopunkten, packade upp dom nya varorna som
hade kommit och ställde ut lite nya skor och placerade om lite.
Blev lite kassa sen på slutet också!! Men nu har jag så jävla ont i
skallen så jag tror jag håller på att dö.. haha närå, men jag är jävligt
trött. Så det är nog därför! :)

Simon ska väl komma nu när som hellst, För vi åker ju till vemdalen
imrn med mamma,pappa,Tina,Tommy och Tea dom tre T;na! :)
Så det kommer nog bli full rulle uppe i vemdalen!! :)
Men jag måste packa också, men just nu har jag inge ord!!
HAHA!!:)
Men nu ska jag läsa allas bloggar och sedan kolla facebook!! :)
pok

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0