vårväder!! :)

Skrivet: 2009-04-02 Kl. 19:09:24
hejhej!! :)
Idag har jag gått i skolan, och vi fick börja klockan 11 idag! vilket
var jätte skönt, så jag kunde få sova ut och vara pigg för engångs
skull! :) Vi såg på the queen, en musikal som esteterna och en
orkester och hans som är med i fame sjung där också. Den var
jätte bra, men synd att inte jag kände igen en ända låt typ :s
Men en stor applåd till dom som uppträdde!! :)

idag har jag haft matte prov också, och det kändes jätte bra, så
svar på de kommer jag få på onsdag, Jag tror iallefall att jag kommer
få G, vilket jag hoppas på! haha!! Men jag tog bara ett G prov, ångrar
mig lite nu, jag skulle ha tagit G-VG-MVG provet.. men aja, nu är det
gjort iallefall, så nu är det bara ett kapitell kvar i matten sen är den
kursen slut, och aldrig mer matte för min del! HAH!!:)

Efter skolan så kom mamma och hämtade mig och vi åkte upp till
Tina och lekte lite med Tina, sen kom Simon upp till Tina också,
så Tina bjöd på kaffe och kakor som hon hade gjort!! kanon!!:)

Men nu är jag hemma med Simon, han kollar på hockeyn och jag
sitter här och skriver och ska snart läsa alla bloggar :)
Men nu har köpt chips och dipp och cola vi, så vi ska mysa och bli
tjocka ikväll. guuud va gott. Har inte käkat det på jätte länge känns
det som, haha!! :) Men nu ska jag läsa alla bloggar!!

OCH ÄLSKA VÅRVÄRDET IDAG IGEN!! :)
POK!



mys gumman för ett tag sedan! :)

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0