att bara vara själv.. jag älskar det!

Skrivet: 2009-08-28 Kl. 23:16:56
ska snart gå och sova, känner mig lite halv trött, men jag ska sova
p.g.a att jag är bara så jävla less..

jonny cash och kent-åke nilsson är hemma hos mig nu och dunkar
massa jävla jonny cash och elvis låtar.. jag som trodde jag skulle
få hela kvällen lugn och tyst bara för mig själv..


...tydligen inte ! !


men det har verkligen varit mysig, att bara vara sig själv.
lyssna på sin egen musik, sjunga hur jag vill, och hur högt jag vill.
ingen som klagar, det är bara jag som är här.
5 dl tee har jag fått i mig, och har fått byta ut lite ljus för dom har tagit
slut. jag bara älskar mysiga hemma kvällar med sig själv.

och nu kommer regnet också! kan inte bli bättre!<3


jag älskar att vara själv...att bara vara sig själv!

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Stina

oh mys :D

Tidpunk: 2009-08-30 @ 00:14:50
Bloggadress/URL: http://msstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0