ja vaskamansägaaa?

Skrivet: 2009-08-13 Kl. 12:28:04
igår var jag med elin och stina men elin drog till träningen så jag och stina
drog till ica och köpte godis och coca cola och sedan hem till henne :)
Blev kolla på tv och snackade lite, som vanligt :) Efter det så kom lillpluppen
och hämtade mig. Åkte till max så han skulle få käka och sen hem till mig :D

tjennnnnnnnnna!

idag ska jag vara med Simon, men han ska lämna alla paintboll grejer med
filip så då får jag vänta hemma tills dom är klar, sen tror jag att vi ska dra till
birsta.. vi få se :) men efter allt detdär så ska vi dra hem till hans mamma :)

Ikväll så blir det som vanligt, ligga o mysa och inte göra ett skit.. haha.
roligt va? :O :)


hejdå! :D

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0