jaja, jag är dryg o bjuppar på mig själv

Skrivet: 2009-08-22 Kl. 11:39:23
tjennna grappaaar o ellen! :D
Igår blev det fest för min del, fast de inte skulle bli så, men det är lätt hänt!
Idag äre fest också,och jag är laddad till 1000 nu!:D

Fucking jävla skit väder,va vill regnet mitt liv?
aha,ska skriva lite mer sen,har inte hänt så mycket idag..
har ju bara vaknat..Men jag ska börja packa lite kläder och grejor snart, sen
ska kajje sätta sig på bajs bussen och åka till elle och peppa o göra sig
snygga och börja sätta igång medalkoholen som älskar mig!

Hejpa! :D

zoooooomen på en trött kajje!! tur att jag är en sådan som bjuder på sigsjälv.
aromatburken i högsta hugg!! ME LOVE!

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0