mys hemma alone!

Skrivet: 2009-08-28 Kl. 21:02:12
ja men hallå där :)
Idag vaknade jag och simon upp, gjorde oss klara, käkade lite och
sen blev det skola för hela slanten!! men kul liv, jag har naturkunskap
första timmen idag! åh herregud, tråkigare ämne finns det ju inte.. men
det kommer nog gå bra för jag gillar läraren stenhårt!! lillanders!<3 :D hah
Sen idag så kom det två killar till ifrån fordon, som började i våran klass
alltså, så nu har vi fått 5 nya grabbar, dom verkar trevliga ! :)
men det skulle tydligen kommer fler grabbar ifrån fordon också! men det
är kul med nytt folk i klassen! :)

efterskolan så gick jag med malle till stan, för jag skulle möta simon och hon
skulle möta hennes kompis vicky!! :) Simon hängde med mig hem men han
drog ganska fort hem igen, så då gick jag och la mig i en timme, men mamma
väckte mig för dom skulle dra på surströmmings fest, kul för dom! :)
Men inte för mig, så nu sitter jag här själv och lyssnar på depp musik, vacker
musik, men det är mysigt tycker jag! ;) och massa tända ljus och dricker tee.
jävligt skönt faktist! :)

imrn så ska jag och mamma gå ner till stan och kolla på lite kläder till mig.
jag och min mamma, buhu.. jag äääälskar dig mamma!<3
kanske bli någon fika, få se hur det blir !:) efter det så ska jag hem till simon
i bergeforsen och vara med honom, hans mamma och håkan ska åka bort.
så då får vi huset för oss själva tror jag ! :) hihi..

alltså shiiit!! haha här sitter jag och gråter för att jag lyssnar på en sån vacker
låt, haha texten är så jävla fin!! känslig tjej eller? haha !!:D


bara jag och lill älskligen hemma, elvis!<3

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» ida

Men hur många kommer vi att vara i klassen till slut?!! Haha, jaja. Det kan ju vara roligt med nytt folk.. :)

Tidpunk: 2009-08-30 @ 10:39:01
Bloggadress/URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0