myspys!

Skrivet: 2009-08-11 Kl. 21:22:21
förlåt för dom äckliga bilderna jag la ut förut.. men kommer med lite
mysigare nu istället :D

tjennnnnnnnnnnna !!
idag har jag varit skit arg och allt har bara varit feeel.. Men nu mot kvällen
har allt blivit bra igen:D jag och mamma skulle åka in till birsta och köpa
matter (sånna som du ha tina) småa runda jävlar, men de fanns inte
färgerna jag och mamma ville ha..

Så vi köpte en lampa till mig som jag har tjatat efter i flera månader.
och nu fick jag äntligen en.. en lila! :D jag ville ha en rosa, men lila var
faktist mycket finare, så jag är fett nöjd haha! :D Sen fick jag en
tee kopp.. yeeej! :D och sen så köpte vi faktist 6 vanliga trä ramar till mig,
eftersom vi hade silver sprej hemma, så jag har faktist sprejat som nu ikväll.
och det var skiiiiit kul :D

Önskade jag hade mer att spreja, hahah skit kul :D






de är mycket finare än de ser ut att vara :D

glömde att säga att jag köpte ljus också :D

myslampan min!:D

me love :D

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0