rostigt liv just idag.

Skrivet: 2009-08-03 Kl. 15:03:59
just nu känns livet lite halv tungt.
allt är inte som då, fast jag lever ändåså i nuet.

tjennnnnnnnnnna!!
Idag har jag vaknat upp med simon, käkat frukost och dushat.
nu sitter jag här ensam i sängen och min älskade dator och lyssnar
på lisa ekdahl. äälska henne!!

Senare idag ska jag vara med elin och några till, har ingenaning
vilka vi ska vara med.. men det vet hon, det får bli som en liten hemlis.

jag har inte skrivit på några dagar nu för jag har varit hos simon och
haft fullt upp helatiden! vi har tillexempel varit och kolla på idas cup,
mittnorden alltså. och hennes lag vann hela skiten!! bra gjort tjejer!

Men nu ska jag göra mig lite vacker tror jag, det var länge sen nu..
hare bra alla nu! lev livet medans ni kan!

ps, igår (2augusti) var jag och simon tillsammans i ett år och 6 månader.
idag är det ett år sex månader och en dag! jag älskar dig hjärtat!



Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0