snabbt inlägg här då! :D

Skrivet: 2009-08-14 Kl. 17:19:01
tjennnnnnnnna!!
jag hinner slänga in ett snabbt inlägg innan jag drar på barnkalas :D
Ville bara säga att simon telefon funkar bra nu! helt plöstligt, den funkar! :D
yeeej!! så han ska inte lämna tillbaka den nu! (Y) funkar som aldrig förr ;)

Ska slänga in en ego/FETPOSE bilden på mig, som jag knäppte för ett tag sen.
och ni som säger att inte jag har några lockar, haha där har ni beviset.
Inte så fin i lockar, just därför plattar jag håret !! (Y)
Plattång is the shit,eller hur elin? hur hade livet sett ut annars? lockigt o fult..


jag är itne svettig, det är bara mina äckliga krämer som förstör mig.

Kommentarer
2 KOMMENTARER


» ida

Men gud va lockigt! Vad fiint!! :D haha

Tidpunk: 2009-08-15 @ 00:19:07
Bloggadress/URL: http://idawes.blogg.se/
» Idan

sötfia:D

Tidpunk: 2009-08-22 @ 11:56:49
Bloggadress/URL: http://heyidisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0