tjollahopp, massor händer just nu!

Skrivet: 2009-08-06 Kl. 17:49:12
känner mig lite piggare idag än igår, men jag är somsagt jävligt trött i kroppen.
Men som sagt piggare:D Hoppas jag bara hinner att bli frisk tills på lördag, för då
är det partyy!! :) Med linkaan och huldaan o elleen och älskligen :D yeej och massa
fler så klart :D


Vi ska snart åka och kolla på ett hus, fast jag vetinte om jag får säga det, men jag
säger det ändå! :) Men det är absolut inte säkert att vi ska köpa de, vi ska bara
kolla som mamma säger,men jag hoppas (Y) håll tummarna!

Idag har jag bara slappat och kolla på tv, tog en dusch också sen kom älskligen.
han gjorde mig lite piggare än vad jag var :) lillpluppen då! :)

Imrn så blir det grillning med grannarna (mats o lena) och mats bror och hans
fru, och våran familj + älskligen :) Kommer bli jätte mysigt tror jag! Lillmamma
har köpt majs till mig..mmm me like! :D men nu måste jag hoppa vidare till
Simon, han tycker inte om när jag sitter och bloggar när han är med :D haha


kul att min pojkvän älskar mig så mycket.. de syns va? :D HAHAH

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0