trött redan efter 40 min på skolan! :/

Skrivet: 2009-08-25 Kl. 19:28:42
hejsan hoppsan lilla bloggen!

kajsa nilsson är helt fucking sluuut idag! och hur länge var vi i skolan? 40 minuter
max, och jag håller på dö av trötthet.. gah.


efterskolan så gick jag ner på stan med kotts, men hon drog och jag träffade emma
och malin, och sedan ringde min älskade ellen och ville ses så hon kom också.
Men de roliga var att vi stog på samma ställe typ en timme och kollade på hockey
grabbarna som fika.. jag säger bara grrrr!! hahah!!

sen tog vi drivern på donken, kan fan inte bli bättre.. grr
men nu sitter jag här och tråkar och lyssnar på musik. tror jag ska göra en hårinpackning
och tända lite ljus och göra tee kanske?
eller är det lite för jobbigt? aah, vi få se vad jag gör :d haha

ps, simon har fått tillbaka sin iphone nu också, bara att hoppas på att den funkar nurå (Y)
imrn börjar jag halv 11 och slutar kvart i 4. gud vad jag älskar skolan! (Y)


jag och elle är coola nu med spriten va? Hah gud vad vi älskar varandra.


älska varandra va ordet. haha fyllan den värmer bäääst! :D

Kommentarer
4 KOMMENTARER


» elllllllen

töntig bild kajje ;) HAHAHAHAHAHAHAHA

Tidpunk: 2009-08-25 @ 21:06:17
» kajje

töntig? nee fan aldrig;)

Tidpunk: 2009-08-25 @ 22:05:54
Bloggadress/URL: http://knils.blogg.se/
» ellen;);););)

hahahahaha, fettförstoppning i hjärnan!!!

Tidpunk: 2009-08-25 @ 22:17:54
» Håcke

Vet inte om jag gillar det där? :))

Tidpunk: 2009-09-02 @ 07:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0