tröttbrud!

Skrivet: 2009-08-26 Kl. 19:49:01
tjennnnnnnnna ! ! !
Idag är jag en tjej som inte bryr sig ett piss..
är ganska less, och skit trött på jävla regn jävel!! Skolan är inte
alls så kull, har redan börjar följa schemat.. nice de :s

men drog till stan efter skolan, satt med maria och sofia och väntade på elle
men sofia drog så det  blev bara jag och maria kvar, men de är nice de..
elle,stina och ida kom. men det blev bara jag stina o elle som tog bussen hem.
elle hämtade bilen och sen drog jag och elle på pizza, grrr!
Sen drog vi till elgiganten och köpte mic till henne!! nice(Y) så nu kan vi snacka
hela dagarna/nätterna låååånga.. me like..

sen drog jag till vickäään för att fira henne, myspys!
jag simon och vickään satt i hennes rum som vanligt och lyssnade på musik
och snacka massa som vanligt.! :D de är mys de!

imrn så ska jag vara med älsklingen efter han har varit på gymmet,, niiice!!
i miss you pluppeeeen..<3<3
ska duscha nu, sedan ska jag nog slagga.. håller på att döö !! : //

pok loversss..


älskade vickään<33

Kommentarer
2 KOMMENTARER


» tessa

gu vilken fin bild må jag säga :D

Tidpunk: 2009-08-28 @ 00:43:25
Bloggadress/URL: http://thereserosendahl.blogg.se/
» vickan

love u<3

Tidpunk: 2009-08-31 @ 20:44:04
Bloggadress/URL: http://vickanx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0