bajshalsen min! :(

Skrivet: 2009-08-31 Kl. 21:10:08
hejsan hoppsan, kajsa the sjukling som skriver!!

min hals mår inte alls bra.. igen!! har var bullar på halsmandlarna IGEN!
jag är så jävla trött på det hära, varför kan jag inte bara få vara frisk, eller
varför inte bara få ta bort skit knölarna i bajs halsen! HAHAH!! förlåt för mina
uttryck, men jag är så jävla less på dethär!!

men idag har jag varit på skolan, gick bra och det var roligt som vanligt,
jag äääälskar tjejerna i klassen, så jävla sköna!! hela bunten!<3<3
massa love till er gooobitar :D

efterskolan så drog jag och mötte upp elin och sen drog vi hem till henne
och såg på tv och snackade massa mysheter!! ja de är mysigt de :)
Sen drog vi hem till Stina för att ellen skulle färga håret!! nice..
hahaha men de blev typ rött, fast inte så farligt.. de är nice!!

pfff.. rött är ju mode nu elleen, SÅ VA INTE BLYYYYYYG ELLEEEEEHH!!?!:D

men imrn ska jag och pappa till vårdcentralen,eftersom jag inte vågar gå
dit själv, haha.. jag kommer aldrig bli vuxen (A) men jag hoppas jag får
operera bort halsmandlarna som sagt.. men det lär jag väl inte få.. jag
kommer nog bara få en ny pencelin.. som vanligt!! daaahhhh!!

aja, nu ska jag hoppa in i duschen!! måste ju vara läcker imrn.. ska ju till
.....VÅRDCENTRALEN!!!!!!?!?!??! ÅÅH!!


bara för att jag älskar snygga bilder ! HAHAHH ful somfan!!

Kommentarer
2 KOMMENTARER


» Matilda

fan vad tråkigt att du blivit sjuk kajje :( krya på dig stumpan!

Tidpunk: 2009-08-31 @ 21:57:54
Bloggadress/URL: http://mahuldan.blogg.se/
» Syster

duu jag minns vad ont tina hade när dom tog bort hennes mandlar.. fast jag va lite avis på henne då hon låg på sjukhuset... för där fick hon äta hur mycket glass hon ville.... men de fick inte jag!



Fast minns att hon hade så ont så hon inte kunde äta glass,stackarn!



Men du.... hoppas du får dunder piller ist!



Lycka till love you!Krya på dig

Tidpunk: 2009-09-01 @ 11:11:21
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0