barnvakt åt lillstjärnan själv!

Skrivet: 2009-12-28 Kl. 10:50:32
heelluuu!!
va ju och fika med elin igår på barista, vi satt där ifårn 18.00 tills
de stänger, fett mysigt! och mitt i allt så kommer hanna och jenny.
Så dom satte sig med oss och snackade massa skit :D

när vi väl kom hem så blev jag tvungen och packa inför vemdalen.
men kom på att jag inte hade någon väska :| hittade en under sängen
men den ville jag inte ens kolla på :o den va lite äcklig och så.. haha!

Sen när jag väl kom igång med packningen så såg jag att jag hade ett
helt berg med onödiga kläder, och föööör mycket kläder typ ! :o
så då blev jag tvungen och fundera lite vad jag skulle ha med mig för nått!

och nu sitter jag här med tea och lyssar på musik, jag sjunger och hon dansar
och diggar för fulla muggar(Y) sötnosen min!
moster klev upp 06;45 för att vara barnvakt åt min lilla stjärna!!<3

förstår ni? kajjeeeeebanan blev upp i tiiiiid! :|
men nu sitter jag här trött som ett jävla as och väntar på att elin ska vakna,
men hon sover ju som en jävla stock ... DAMN!

HAHA ELIN? DAAAAAAMN...EEEEEEEEEEEEEES!!!;)<3
jag dör..


två älsklingar i en bild! <3

JUSTE!! IDAG DRAR VI TILL VEMDALEN!<3

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0