fest och bowling

Skrivet: 2009-12-20 Kl. 14:43:07
hejhopp efter en trevlig helg! :D
i fredags så söp jag och jossan hemma hos hanna i viskan!:D
och det var verkligen skit kul! JAG HADE SÅ JÄVLA KUL! hör ni? kul..
sen ifredags så fick jag och jossan åka tåg hem till sundsvall.
i lördags va jag så jävla bakfull så jag knappt kunde leva typ ;)
men de gick bra de.. på lördag kväll så ringer jossan och fråga om jag
ville följa med och bowla med några grabbar, nice nice!
OCH JAG VANN!!!!!! <3<3<3

och idag så ska jag bara tare lugnt med mamma o rikke :D
men nu ska jag springa till köket och äta lunch :D kom hem
typ 5 i morse .. inte bra :D men heeeeejdååå! :d








då kör vi ! ;)

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0