förlåt för mitt dryga inlägg :O

Skrivet: 2009-12-03 Kl. 20:51:11
hej hopp gummi snopp! HAHAH!!
vad säger jag för nått?
tyst på mig..

sitter med elin i soffan nu och kollar på hockey, pappa är glad idag också!
HAH!! vaa??
lägg av nu kajjebanan :|

aja, tillbaka till mitt seriösa liv..
idag har jag varit på skolan, tråkat som aldrig förr!!
men nee, jag har haft ganska kul!

efter skolan så drog jag till stan och väntade in ellen..
vi fikade..
jag åt på donken! ;)
MUMS!

imrn så äre fredag.. japp det äre !:D
då ska jag vara med ellen.. sen så kommer min älskade syster hem ifrån
barcelona, kanon kul(Y)
så då ska jag träffa henne också!:D mm kul säger jag bara :)

nu ska jag fortsätta se på hockey med pappa o ellen!
HOPPAS PÅ MODO VINNER!!
HOPPAS TIMRÅ FÖRLORA!! :D
HEJHOPP gummi . . . . . !! :D
FETT ÄR BRA...GOTT!












Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0