jag är nog blond...

Skrivet: 2009-12-04 Kl. 23:08:59
god kväll!

har varit och hämtar rikke ÄNTLIGEN!! <3<3
vi åkte direkt till tina och myste där lite :)
fick OTROLIGT mycket smink och grejer, vilket jag behöver!
en påse med allt.. :D kaanon!
sen så käkade vi chips och bara snackade ;)

och rikke har ju sett kalles kaviars mamma tydligen, eller jag trodde det bara!
HAH.. dum tjej! :o inge nytt..
borde bli blond känner jag nu!
har sagt mycket "blond dumma" ord/meningar idag.. damn!!

sen när jag kom hem så rensade jag allt smink och städade
mitt smink skåp! :D kanon .. bra jobbar där mig själv :D skit nöjd!
as snyggt nu ;)

men nu sitter jag här som en jävla tönt på en fredag lixom?
herreguud. livet suger.. neeinte då :D


passa bra som blond faktiskt ;) HAHA

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0