tacka gudarna

Skrivet: 2009-12-21 Kl. 17:02:44

jag ska faktiskt börja inlägget med...
TACKA GUDARNA FÖR ATT JAG LEVER IDAG EFTER EN BUSSTUR
IFRÅN SKOPUNKTEN!

jag trodde seriöst att jag skulle dö.
bussjävlachaffören körde typ 100 hela tiden och tvärbromsade
helatiden..och i detta väder?
Det stog bilar och bussar i varenda backe och i varenda dike..
fyfan.. jag va seriöst rädd!

Och jag som skulle hälsa på alexandra idag, men de får bli någon
annan dag, för jag tänker inte sätta mig i en buss i detta väder alltså.
hoppas du må bättre lillhjärtat!<3

Sitter här nu och väntar på att mamma ska bli klar med maten,
jag håller på att gå av utav hunger.. DAMN!
men nu ska jag slänga på mig mjukiskläder! :)
PUSSHEJ!


vi kör på en sommarbild!
SÖT MAGE!! EHEHEH


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0