färgat garnet! :D

Skrivet: 2009-02-01 Kl. 20:39:04
Sitter med Tessa nu och vi har jätte mysigt :) HEHE!;)
öhm, jag har färgat håret, eller tessa färgade på mig :D
Skulle göra de ljusbrunt, men de ser lika dant ut, hihih!
fast de skimrar lite ...öhh..koppar ...öö..färger:D HEHE ;)

Imrn ska jag vara med älsklingen för vi har varit tillsammans
ett år imrn! :) yeej,mysgubben<3

Idag är jag lycklig, har fått varit med min efterlängtade tessa!<3
beeeeeeebis <3<3

aja, schooool imrn,, suuuger..
hihi, ska nog köpa lite ljusa slingor nått till veckan också, så håll
koll på bloggen, för snart ramlar de nog upp lite bilder töffigar;)

pokpok

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» tessa

tack för en trevlig kväll gumman<3

Tidpunk: 2009-02-02 @ 11:05:43
Bloggadress/URL: http://thereserosendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0