fest/blod

Skrivet: 2009-02-22 Kl. 14:14:29
hejhej!
Sitter med pappa och kollar på längdskidor, vilket är
skit tråkigt, men det tycker inte pappa iallefall! hahah! :)
En utan svenskarna ligger först iallefall, men få se hur de
slutar, det är tydligen VM, hahah! :D
Pappa ville att vi skulle gå på stan idag, men synd att han inte
sa det tidigare, för Simon ska komma hit nu snart, men vi få ta
det någonannan dag! :/

Igår så var jag med Emelie och sökte fest, och vi hittade nåra, men
vi åkte till Granloholm iallefall för att Lovisa var där, men de var synd
att vi åkte dit, sämstaste festen, och martin fick ett glas i skallen :/
Så han fick ett 3cm långt jack och typ 2mm brett, jag och Emelie ville
åkte till akuten men inte martin.. :/ Jag och Emelie drog hem ganska tidigt
för vi orkade inte vara kvar, så Nicke kom och hämtade oss och skjusade
hem oss.. Så jag ringde Simon och snackade med han ett tag
och sen gick jag och la mig..
Vaknade sent idag också, så hoppas att jag kan somna ikv så eftersom
imrn är det frilupsdag och vi ska vara på södraberget klockan 10!! :)

Men jenny? jag har hittat din röda grej till håret så du får den på tisdag :)
bara så du vet! :)

pok!

Kommentarer
7 KOMMENTARER


» Heléne Sundling

ORKA SÖDRA! :o

hihi, vi syns på tisdag ;)

Tidpunk: 2009-02-22 @ 17:10:48
Bloggadress/URL: http://helenesundling.blogg.se/
» ida

svar: Det onda i ryggen gick över sen på kvälllen. ;) Det var nog simningen. ;)

Vi kan väl träffas där vid liften.. där vi skulle samlas kl 10. Jag kan ringa dig och höra vart du är. Det är väl inte så stort där så vi lär ju inte missa varann. ;P

Tidpunk: 2009-02-22 @ 18:11:33
Bloggadress/URL: http://idawes.blogg.se/
» Anonym

hahahaha :D perfekt :D <3

Tidpunk: 2009-02-22 @ 20:37:39
» Anonym

haha oj, glömde att det är från miiiiiiiig :D jenny (:

Tidpunk: 2009-02-22 @ 20:38:11
» ida

svar: Jaa, jag ringer dig. ;)

Angående liften så åker man inte upp till berget och genom dom där svängarna utan man åker liksom en annan väg... Så att du vet.. Tänkte ifall du inte visste.. :P

Tidpunk: 2009-02-22 @ 21:36:30
Bloggadress/URL: http://idawes.blogg.se/
» °• Ida Josefin Engdahl

Så himla snygg blogg och blogg design! Du skulle inte vilja göra en åt mig :$ Kram!

Tidpunk: 2009-02-22 @ 22:19:42
Bloggadress/URL: http://augusitibaarn.webblogg.se/
» °• Ida Josefin Engdahl

Så himla snygg blogg och blogg design! Du skulle inte vilja göra en åt mig :$ Kram!

Tidpunk: 2009-02-22 @ 22:19:48
Bloggadress/URL: http://augusitibaarn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0