glad alla hjärtans dag :)

Skrivet: 2009-02-14 Kl. 15:44:19

Hallå Hallå i lingonskogen :)
Idag åkte jag och Tina till mormor och firade hennes
födelsedag, och hela familjen Jonsson var också där :)
Så jag satt och snackade med Simon & Victoria i mormors
vardagsrum och sen efter ett tag kom Helen och Jens.
Så då satte Jens sig vid oss och snackade massa skit :)
Själv så fick jag mig 4 riskakor,kaffe och coca cola :)
massa gott hos mormor..
men hon är ju så rolig så det finns inte :) Men grattis i
efterskott påre :)

Nu sitter jag hemma och dunkar musik och väntar på att
älsklingen ska komma hit och vara med mig :) Jag ska ju
få en alla hjärtansdag present och jag har ingenaning vad
det kan vara, men det ska bli kul att öppna den ! :)
Sen ska väl vi göra någon middag tillsammans, och sen
ska jag göra mig klar, och tessa ska komma hit också..
Sen ska vi till b-åker och festa lite :) Grattis Arvid i förskott :)
Men det ska bli kul de :))))

Men nu ska jag städa lite, och poppa muusik ! :D:D

Ps, det låter som att jag har jätte stökigt helatiden,
eftersom jag ska städa hela tiden, men jag gör inte de,
jag bara säger att jag ska städa men gör oftast inte de,
eller joo.. jag små plockar helatiden! :D


pok


Låten jag sitter och poppar helatiden :)
jag älskar den :D:D <3<3<3

FEEEEEEST!!!! :D

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0