herregud:D

Skrivet: 2009-02-11 Kl. 10:33:32
Sitter på skolan nu och har kanon ut i halsen.
halsmandlarna är uppsvälda så man ser mina
halsmandlar när jag be huvudet bakåt...
Men jag har kanon ont i halsen iallefall :(

Idag ska jag vara med älskling Simon, och
vi ska väl bara ta det lungt tror jag, eller jag
vill det för jag är somsakt sjuk! :(
Men det värsta är att jag hinner inte att vara
sjuk denna vecka för jag har så jävla mycket
prov och sånt jag måste hinna med, men jag
hoppas att jag blir frisk snart :)

Ihelgen har jag och Simon blivit bjuden på
18års fest, men jag vet inte om vi ska gå,
eller jag vill gå men jag vill inte gå dit
om jag har jätte sjuk vilket jag är nu, men
det är ju nåra dagar kvar, så jag får väl hoppas
att jag hinner att bli frisk! : )


och förlåt för att jag beter mig som en skit,
men du vet att jag älskar dig och att du är min
bästa, men jag har varit så jävla konstig nu
under en visstid! Men det var inte menningen
att såra dig om jag nu gjorde det, men jag ville
bara vara för mig själv och ta det lungt.
Och jag tyckte att du tjatade så mycket, men nu
när jag tänker efter så kankse du inte gjorde det.
Du ville ju bara mitt bästa, jag älskar dig t3s.
du är min bästa och det vet du<3
förlåt för mig och min korta stubin!

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» R

Va snäll!

Annars får du inte behålla de du vill... och tomten ser dig!

Tidpunk: 2009-02-11 @ 10:52:40
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0