hockeyn

Skrivet: 2009-02-17 Kl. 22:39:08

Jag och pappa skulle kolla på hockeyn idag
Timrå - Djurgården..
fast jag hatar timrå, men jag gillar att kolla på hockey,
Djurgården spelade skit bra sista perioden iallefall,
för det va bara den jag såg, för jag somnade visst
under dom andra två :O haha, ojdå! (Y)
Och verkligen synd att MoDo förlorade idag, fuck fuck!!
MoDo måste verkligen börja spela hockey nu om dom
vill komma till slutspel, men det verkar fan inte somså!;)

Efter hockeyn så hoppade jag in i duschen, sköööönt!
efter de så hoppade jag till sängen och såg på
Patrik 1,5.. Den var inte så bra som jag hade trott att den
skulle vara, men självklart var den bra, ingen snack om saken!

Efter de så snackade jag lite i telefonen med älsklingen,
och han ska kanske vara med filip på lördagen, så då
blir jag själv om inte Elin ska gå ut på krogen, men jag
ska höra vad Hussen och Issa ska hitta på om dom kanske
vill leka lite med mig ;)

Pluggningen gick kanon bra, kan typ allt nu,men ska kolla
igenom allt engång till!! ;) sen imrn blire plugg och vara med
älsklingen! :) haha! ;)

Aja, godnatt alla bloggare, för nu ska jag sova så jag ska få
sooova länge imrn, ska kliva upp 09.00 imrn, vi har sovmorgon
till 10.10, sköööööönt ;) Tur att jag inte är en sån som sminkar
mig i 40minuter och sen fixa håret i 30 minuter..
OCH DE TACKAR VI GUDARNA FÖR ;) hahahahah!!

Älskar dig Simon gubben.<3<3
familjen ni är allt..
Jag kommer sakna er Mamma, Tina och Tea när ni åker till
fjällerna imrn :( <3<3 Men hoppas ni kommer ha kul :)

men glömde säga att jag fick VG på en svenska uppgift idag!
KANON BRA KAJSA ;)
Jag hade skrivit om mitt "moderna helvete"
vi skulle skriva om de, så då skrev jag om
krig,mobbing,människor och världen själv...blev ganska nöjd :$
aja, slut pratat om de, GODNATT:D:D


Kommentarer
1 KOMMENTARER


» ida

tack tack till gudarna för det! :P ahahah

Tidpunk: 2009-02-18 @ 09:59:25
Bloggadress/URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0