idag

Skrivet: 2009-02-16 Kl. 22:30:38
Hejhej!
Mötet på skopunkten gick skit bra, bättre än vad
jag hade tänkt mig,eftersom jag var skit nervös!
Men det gick skit bra :) Alla va trevlig och jag lika så!
Sen kom jag hem och Simon satt i trappen på att jag
skulle komma hem :) Vi gjorde lite mackor och snackade
lite om hur de hade gått,och sen gick vi till mitt rum och
såg på tv och han somnade i kanske 10 minuter sen väckte
jag honom, som vanligt;) hatar när han sover.. haha :D


Nu sitter jag och kolla på 3;an..
Det handlar om ungdomar som operera sig, och det är inte
kul att kolla på kom jag på nu, ena tjejen fettsuger sig..
och det är inte speciellt fräscht att kolla på. ; /


Men nu ska jag jag läsa på lite till provet tills imrn,
jag tyvärr så kan jag inte så mycket, eller jo..
Jag kan nog alla G frågor, men ska plugga massa mer
så att det kanske blir ett VG eller nått :)

aja, men sovgott :)
Simon Nordin, jag älskar dig meeest!!
Du och jag föralltid!!<3<3

pok

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0