idagidagidag! :D

Skrivet: 2009-02-21 Kl. 19:15:35
Hejhej!! :)
Sitter och kolla på hockey med mamam och pappa, tyvärr
så kollar vi på Timrå ik, och pappa och jag hatar Timrå ik,
om vi säger så. haha! :D

Men igår så fikade jag med gumman, sen åkte jag och Simon
till alnö och myste med lite folk,men vi åkte hem ganska
tidigt, så vi såg på beck, eller vi såg på halva sen somnade vi.
SKÖÖNT, vi somnade tidigt för engångs skull! :) haha!!
Vaknade 11 dag, sköönt :D
Sen så 15.45 gick vi upp för att skulle ta bussen till ljusta
för simon hade match, men då kommer björn med bilen
och han skulle åka åt sammahåll så vi fick skjuss av han! ;)
KANON BRA!!! skönt att slippa bussen :)
Matchen slutade 3-4 till Simons lag, och det var ju bra att dom
vann iallefall :) Efter matchen så fick jag åka med filips mamma,
så hon skjussa hem mig så slapp jag åka bussen själv..

Nu sitter jag här och väntar på att Emelie ska komma hit,
men vi vet inte vad vi ska göra, men få se vad vi hittar på..
Kanske det blir fest, who know? :D:D

Aja, men tjingeling då :D puws
pok

ÄLSKAR DIG SIMON!!

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» emelie=)

haha vilket party hurru! ;D<3 men de var roligt och göra nånting tillsammans ändå =)

Tidpunk: 2009-02-22 @ 16:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0