ikväll

Skrivet: 2009-02-06 Kl. 20:46:19

har kommit hem nu ifrån Tina och Tommy :)Fick massa dricka, kaffe och massa gott :)
Och Simon lillgubben fick en jätte stor
tårtbit av Tina, hahah jätte stor och Simon blev
jätte mätt, stackarn ;)

Men nu så ligger i bara i sängen och tråkar,
eller han ser på nå överlevnads pogram om
surfing, tycker de suger jag, så jag tog tag i
datan och nördade i stället :)

Men nu ska jag ringa isabelle och höra om
hon ska komma hit en sväng :D
pok


Haha gammbilden :D alla säger att jag är lik rikke på denna bild:)
Rikke junior som dom skriver :D



Kommentarer
2 KOMMENTARER


» ida

haha, Jaa, även lilliden tycker att du liknar ricke. :P

Tidpunk: 2009-02-06 @ 22:21:11
Bloggadress/URL: http://idawes.blogg.se/
» R

men fan är de jag? när jag va lite yngre?...hhahaha..

tyckte de såg ut som mamma lite oxå när jag bläddrade ner lite snabbt!!!



Men insåg sen att d va mer lik din idol.. din stora syster..haha



Älskar dig

Tidpunk: 2009-02-07 @ 22:07:54
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0