kajsa

Skrivet: 2009-02-01 Kl. 14:40:59
GODMORGON VÄRLDEN!
Här sitter lilla jag med uppsvällda ögon pågrundav att
jag har gråtit som aldrig förr, och tårarna slutade rinna
fast min kropp skakade och försvann och jag var inte mig
själv! Simon, jag älskar dig<3

Nu är Tessa i sverige, jag är GLAD!<3
Jag ska vara med min lilla stjärna idag, min älskade
bästa vänn! :) Hon ringde mig igår, och mina tårar bara
rann när jag hörde att det var hon, jag blev så lycklig,
jag har saknat henne så himla mycket, min kropp
rusade av lycka, precis som att jag har tagit nått..
Jag klarar  mig inte utan dig Therese.

Simon har precis åkt hem, han ska fixa lite grejer idag,
för han ska ha match, lycka till hjärtat!

Jag som trodde att det var vår idag, vår lycka,
solen lyser och is tapparna glänser, men det är 8- ute,
vilket inte alls var så vår, men jag njuter bara av att kolla
ut, jag behöver inte gå ut och känna kylan!

Nu ska jag städa bort lite kläder och ta undan chips & dipp
rester, jag hatar att känna att de luktar dipp här,
jag blir så sugen, men ska inte äta nått nu!

Ica Maxi med mamma, hon ska köpa garn!<3

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0