sju sanningar om mig själv.

Skrivet: 2009-02-03 Kl. 14:08:47
Regler:
1.Länka till den som taggat dig
2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3.Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.


Sju Saningar om mig själv.

1. jag har alltid ont någonstans
2. jag älskar att färga håret:o
3. klarar inte av att sova borta så länge.(saknar mamma för mycket):D
4. jag är jätte jätte lat
5.Har svårt att slänga skor.
6. har speciell musiksmak
7. Och älskar min pojkvän mer än allt!

Jag utmanar alla som vill :)

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Emma

hur spenderas din dag idag?

Tidpunk: 2009-02-03 @ 14:15:40
Bloggadress/URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0