skolan

Skrivet: 2009-02-04 Kl. 11:09:19
HEEEEELT SJUK!!! :O

HELÈNE I MIN KLASS HAR VUNNIT EN KRYSSNING
PÅ EN BLOGG, HELT SJUKT!!
HON FÅR TA MED SIG 3 VÄNNER OCH FESTA PÅ
SVERIGES STÖRSTA GAYKRYSSNING!
fast hon är inte gay,men ändå! fatta? FEST ELLER?:D
hela klassen är ivrig nu när hon har vunnit den,
och hon vet inte vem hon ska ringa först och berätta! :D

Men idag ska jag vara med Issagumman och fika
på stan, vilket ska bli jätte mysigt!:D

HELT SJUKT, HON HAR VUNNIT EN KRYSSNING,MEN
NU ÄR DET JAG SOM SKA HÅLLA PÅ ATT TÄVLA
OCH FINNA MASSA SKIT :D
haha :)

träffade älsklingen imorse, massa mys,
han fick en puss sen sprang jag till bussen!!<3

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Heléne

HAHAHAHAH! JAG ÄR SÅÅÅ JÄVLA BRA :):):):):):D:D:D:D

Tidpunk: 2009-02-04 @ 18:24:09
Bloggadress/URL: http://helenesundling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0