tack för en toppen kväll tjejer!<3<3

Skrivet: 2009-02-15 Kl. 15:16:10
hej hopp gummi propp ;)
igår så hade jag kanon kul med tjejerna! :D
Först fick vi skjuss till wikke och skulle festa där
ett tag,men de sög så vi fick ut och rökte och kom
aldrig mer tillbaka, och fyfan va det va jobbigt
och gå, för han bodde typ vid södra berget :/
Men sen så hoppade vi på bussen och mötte
upp elin, stina, jossie och malin så dom hängade
på till arvids lokalfest, som sög till en början men
sen så blev det lite bättre! :D massa roligt folk
var det där iallefall, folk man inte har träffat på jätte
länge, vilket var kanon kul :D
Fick skjuss hem utav arvids pappa också, för jag
och simon stannade kvar för att plocka undan massa
tom burkar och så, men det va ju snällt så slapp vi
ta bussen... sen blev de mat och sen så somnade vi :)

Men idag så hade jag inge mat när jag skulle äta frukost
så syrran kom med nåra mackor till mig, kanon BÄST!!
Sen blev det film för fulla muggar, så jag ska väl snart
se på en till film tror jag :D har så jävla ont i skallen så fyfan!
aja, men jag bjur på nåra bilder iallefall :d

pok!




emo väskan, hahaha






nä nu orkar jag inge mer :D
pokpok


Kommentarer
2 KOMMENTARER


» R

aj ingen alkohol sådär.. du får max ta 3 öl!hahaha



Älskar dig o tack för pratstunden!

Nu finnsd e bbilder på FB o i mon blogg om helgen!

Älskar dig

Tidpunk: 2009-02-15 @ 18:57:51
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/
» Matilda

elin med öl? nu är det något som är fel........ ;)

Tidpunk: 2009-02-16 @ 14:54:40
Bloggadress/URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0