vi då jenny? :O :D

Skrivet: 2009-02-26 Kl. 23:10:57
nu kom jag på en sak!!
Dom jag umgås med i klassen har typ ett smeknamn ibland
typ som
Matilda = malle,marcus,karlsson
Ronja= Rojna, Rojne, helsing
Helené=hockeyhellen
Ida=Lilliden
men jag och jenny då?
Jenny = jenny
Kajsa= kajsa
och det suger ju fläsk!
Eller okejdå, malle sa faktist kalle till mig nyss!
HAHA och matteläraren Anders engång också!
haha Men jenny, vi måste ragga ett smeknamn!!
WFT!! det hära håller inte i längden va! :D


haha mystjejerna själv jenny och lilliden!:D

Kommentarer
2 KOMMENTARER


» ida

Hahah! Vi är mysig vi! xD yeeeey!

Tidpunk: 2009-02-27 @ 10:08:03
Bloggadress/URL: http://idawes.blogg.se/
» syster

Kalle säger man när man plötsligt glömt bort personens namn!



Om du läser mer i mina inlägg så står de att jag inte fick ta blodprov för att jag va svensk och ionte skriver här där jag bor nu...

Va ett helvete igår..

Idag hoppas jag på en bra dag.. trots att de är 5-6dagen så jag inte kan äta normalt... 5-6dagar utan att äta... de är kilon de som rasar...

snacka om hårdbantning fast dock inte självmant



Plss

Tidpunk: 2009-02-27 @ 11:07:10
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0