.....

Skrivet: 2009-01-18 Kl. 17:22:11
sitter här hemma nu i sängen och chillar lite lätt
de fattas bara en coca cola!
sitter med snusen,mobilen,musik,datorn o skvallertidning!
kan inte bli bättre,eller jo, ska gå och tända lite ljus snart! :D
mystjejen vettu ;) hahahah!

Imrn ska jag vara med tessa gumman efter skolan!
men de värsta är att vi har börjat med de nya schema nu
och jag börjar 10 och slutar 15.05.. förut började vi 10
och slutade 12, snacka om att gå ner sig :/

vem vill köpa färgfärg till mig?
vem vill köpa hårförlängning till mig?
buhh, fattig tjej ;) HAHA

ihelgen blire fest iaf, elin o erika fyller ju 18år;)
eller erika imrn och elin nästa måndag! ;)
STORTJEJERNA ;) hahaha!
men ni får väl nöja er att förfesta med mig då
och sen få ni väl gå på krogen och komma tillbaka
till mig när de är efter fest? ;) Duger de? :d hahaha

pok

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0