hemska och verkliga drömar

Skrivet: 2009-01-26 Kl. 13:12:13
sitter på skolan nu, fick skjus av pappa idag till
skolan, vilket var hur skönt som hellst, eftersom
jag sov över en halvtimme, men som inte försent :)

Sitter i datasalen nu och väntar på att min lärare
Janne ska komma, Idag ska vi få reda på hur vi
ligger till i detta ämne, asså betyg m.m.!
jag gissar på ett ig + eller ett -G haha, inte allt
så bra på detta ämne, men jag skriver sen så
får ni veta hur jag ligger till! :D

Idag ska jag vara med Simon hemma hos mig,
ska möta upp honom på stan sen ska vi ta
bussen hem till mig :)

Men om man drömer verkliga drömmar och drömmar
om verkliga människor? betyder de nått?

En dröm är att jag har larver krypande i magen, och
jag river upp hela magen, drar bort navelpiercningen
så naveln är traskig, och hela jag är full i larver som äter
upp mig in ifrån med blod och klösmärken över allt.
den andra drömen vill jag inte berätta med människor
som jag står nära, betyder det nått?

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0