idagidagidag

Skrivet: 2009-01-21 Kl. 22:21:06
Idag åkte jag och tessa hem till mig först för att
hämta lite snus och vi tog lite käk också, sen åkte
vi hem till henne, träffade ante också i wii!!
kanon killen själv :)
Vi såg på tv fast tessa somnade i en kvart och
jag kollade på tv själv i tessas röda soffa ! haha :D
Sen gick jag ut och snackade med vicky tessas
lillasyster, hon är kanon kul tycker jag! :D hahaha
eller de är tessas lillasyster cicci också som va med
oss ett tag, haha as cool ;)
Sen när klockan blev 19.50 så hoppade vi på bussen
för att åka till wii för att käka IGEN, pizza med vitlöks sås(Y)
eller köpa den och sedan gå till Linda och käka där,
Sen blev det gh för hela slanten :D
Efter ett tag så fick Linda damp och inte ville vara hemma
nå mer, så då hoppade vi in i bilen och jag fick skjuss hem,
och tessa med :D fast aja,
men nu ska jag gå och lägga mig och läsa :D
Sovgott alla :)

Imrn ska jag vara med simon!<3

Kommentarer
2 KOMMENTARER


» tessa

MEN BÖRJA VA MED MINA SMÅSYSKON OM DOM E SÅ JÄVLA FRÄN DÅ :@@@@@ LIIIIVING THE DREEEAM :D skojja :D TACK FÖR IDAG STUMPEN<3

Tidpunk: 2009-01-21 @ 22:29:15
Bloggadress/URL: http://thereserosendahl.blogg.se/
» syster

men åååh skriv inte pizza och vitlökssås.. jag blir gaaaaaaaalen!



Älskar dig lilla syster mest av allt!

Tidpunk: 2009-01-21 @ 23:27:29
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0