igår/idag/imrn

Skrivet: 2009-01-11 Kl. 20:33:07
hallådär!
har varit hos simons mamma så jag har inte kunnat
skrivit något här idag, men nu slänger jag in ett inlägg.
igår så kom simon och hämtade mig, vi åkte till hussen
och var där med filip och emelie och bara myste och
snackade på, tog det lungt helt enkelt! :D
Vi åkte hem runt halv 12 åkte till simons pappa för att
simon skulle hämta kläder och datorn, sen åkte vi till
Simons mamma och tog lite chips och dricka och gick
och såg på film, eller vi han aldrig se någon film, jag såg
i 10 min sen somnade jag, simon lika så!

Nu är jag hemma, simoon skjusade hem mig..
Satt och snackade med maria i telefon men hon blev
tvungen att lägga på för hon skulle snacka med frida
eller, träffa henne somsakt.. aja, vafan blir det en tråkg
kväll idag igen? men ihelgen blire fest iallefall, jag ska
fira maria för att hon fyller år ! :D hoppas det blir en kanon
kväll iaf :D Aja, imrn ska jag vara med simon i två timmar
för sen ska han på skolan, för det ska vara öppet hus där!
lägger in nåra bilder sen jag var på birsta igår med tina o mam:D


jag tina o tea posar ;)


lite reklam för skor ;) hah håller i mina skor som jag köpte också :D


yeah, mina skoor:D


Men jag fick bara två, mamma fick ett par ;)


farsan min med min systerdotter Tea:D<3


tina och tea, VA SÖT TEA ÄR ASSÅ! loove<3<3

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Ronja

Men åhåhåh vilken söt bäbis :D

Tidpunk: 2009-01-13 @ 21:27:36
Bloggadress/URL: http://ronjahelsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0