ihowaöKSfhANW

Skrivet: 2009-01-28 Kl. 20:23:46
helluu :)
Idag har jag gjort prov, kändes inte alls bra, men jag
hoppas iallefall på ett g! :D

Efterskolan gick jag ner till stan med Ida och Sofia
och tog en subway macka, kanon gott (Y)
4 av 5 toasts, haha :D
Sen kom lille pillie päron p*ung! HAHAH!

Vi drog hem till mig efter ett tag, chilledillade lite,
tog lite mackor och choklad yoghurt, kanon gott:D
Sen gick vi till Tina efter ett tag så nu sitter vi här
och busar med tea :D:D
aja, gruvar mig att GÅ HEM!
men ni kan ju alltid komma och hämta mig om ni
vill, hahah! :D call me :D

aja, imrn blire leka med Lillie igen, vill nån vara
med oss kanske? klart ni vill, eller? :O
Tessa har ju åkt till Finland nu, så nu är det bara
jag och lillie kvar. fast Maria är ju hemma, men hon
ska ju bara vara med Arvid...

Aja, ring mig eller Lillie :D:D
pok

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0