skridskor ;)

Skrivet: 2009-01-30 Kl. 11:32:04

Sitter på skolan nu och läser lite om troja och ska svara
på lite frågor, Men jag förstår ingenting så jag passar på
att slänga in ett inlägg,  Men det är inte bara jag som förstår.
Tror det är ingen som förstår, haha kanske någon då! :b

Idag så ska jag vara med Lillie, vi kanske ska dra tillbacken,
om det är några som följer med, annars ska vi dra tillbaken
imrn, men få se vilken backe det blir :)

Idag har vi åkt skridskor på gympan, Vilket var skit kul :D
Spelade fotboll på is, bandy och lite annat kul :)
Helené ramlade när hon skulle staila lite ;) HAHA:D
Okej, ska jag vara ärlig så ramlade jag också, eller ramla
och ramla, jag offrade mig för laget ;) spelade ju bandy..
Man gör ju allt för laget ;) Jag,Helené,Malle och Dennis..
de är lag de ;)

Helené hälsar till er också :D
pok


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0