dålig dag frågetecken frågetecken ...kanmansägatypaaahhh..

Skrivet: 2009-07-14 Kl. 13:54:51
allt alla jämt ska bry sig
och lägga sig i.

allt alla jämt ska leva mitt liv
och jag aldrig ska få leva det själv.




Tjeeeena...
Jag är inte alls påtoppen humör idag. ont i magen, ont i halsen och snorig..lite snorig.
+ att jag har inte kunnat sovit ikväll, jag har bara vridit och vänt mig.. och jaaa, livetsuuuger today..

Idag ska jag chilla sööönder som jag gör alla andra dagar.. Rikke och Isa kommer hit ikväll och
ska grilla och mysa på som alla andra ?? elller??  jaa!! :D

Igår så var jag med Elin,Stina, Ida, Jesper och Robin,vi gick och fikade, jag tog en vaniljlatte!!mmmm!!
Och sen drog vi till max för grapparna va hungriga..somvanligt... grappar är som vargar...
Sen drog vi hem till mig och chillade sönder men sedan när som drog så fick jag fetaste huvudvärk
och jag trodde att jag skulle döööööh-___-

men skit i mig.. hejdå!!
ps, min telefon har verkligen gett upp hoppet om mig,
så nu har jag pappas gamla.. in my asss..



Kommentarer
1 KOMMENTARER


» ida

Hejsan! :)

Ska vi träffas någon dag? Vi kan väl dra ihop några tjejor i klassen, ta en fika på Barista osv..?

Hoppas du mår bättre snart

Ha det bra!

Tidpunk: 2009-07-14 @ 23:28:19
Bloggadress/URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0