gf är nu avklarad...

Skrivet: 2009-07-06 Kl. 23:32:34
gf är nu avklarad, vilka bra att man börjar räkna ner till nästa år då.
Men helt sjukt bakfull jag har varit alla dagar, FÖRUTOM söndag.. självklart..
inte söndag..ÅÅH!! aja..

Idag har jag och mamma varit lite överallt i birsta, men inte själva BIRSTA CITY!
utan, ikea, media markt. m.m.. Sen så drog vi hem till oss, slappade lite och
åkte till Tina för att lämna lite grejer, sen drog vi till mormor, och jag fick köra dit:D
mamma tyckte jag var så duktig så jag fick köra hem också. WIHO!!
Jag kan köra bil nu :D

Sweeeeeeet. imrn så ska jag på birsta med mamma igen, jag ska köpa mig en
kamra :D tror mormor skulle följa med också, hon ska köpa ett internetmodem
till hennes dator som hon ska köpa utav Rikke, om hon får de :)
NU JÄVLAR SKA MORMOR BLI COOOOOOOL. fast de är hon ju redan! :D

Igår så var jag hemma hos lillpluppen min, bara chillade och käkade chips och
dipp, som vanligt :D haha!! =)

Skriver imrn, eftersom det är så jävla dåligt väder nu, så då blire mer tid för datorn..
har inte skrivit så mycket förra veckan, har haft fullt upp! :)



JA JUSTE..JAG HAR INGE BILDER, FÖR JAG TAPPADE MITT MINNESKORT
PÅ TELEFON, SÅ DE BLIR DÖTT MED BILDER SEN GF :(:(:( fuuckk...



halvfull tokfull bakfull sne va? :o

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0